4.1.2023

Kk-vaihto Silkun kanssa

 Kyselin Silkkua 2022 kuukausivaihto kaveriksi ja hän suostui!


Joulukuun vaihdon aiheena on kuusenkoriste.

Tässä minun atc:

Jumppapallo

Muotihattu

Tässä on Silkun atc:
"Uusi onnellinen minäni" ja "Onnellinen omistaja"

Kiitos paljon kuukausivaihdoista 2022!  Sinun taiteesi on vain niiiiin mahtavaa!!


Marraskuun vaihdossa oli vuorossa Zetti-tyylillä vapaa aihe.

Tässä minun:



Ja tässä ovat Silkun zetit:
Kaiken näkevä silmä 2  ja  1.

Kiitos, tykkään kovasti!





Lokakuun aiheena on

Jotain luonnosta

Tässä ensin minun kortit:



Seuraavaksi Silkun kortit:
Syntynyt luonnosta 1  ja  2.

Kiitos paljon! Oli vaikea mutta kiva tehdä. Luonnosta voisi kerätä vaikka mitä kivaa kortteihin. Ihanat ovat sinun korttisi!!





Syyskuun aiheena Kuu.

Tässä minun korttini:

Kuun palvojat

Sudenhetki lähestyy


Tässä alla Silkun:
Hän ilmestyy täydenkuun aikaan ja odottaa... 1/2  ja  2/2
Ihanat ovat kiitos! Kiitos myös kaikesta kivasta joita aina kirjeessäsi on!





Elokuun vaihdon aiheena

Aurinko.

Tässä minun aurinkoni:



Ja tässä Silkun ihanat aurinko kortit:

"Loistaa auringossa"  ja  " in the Summer"
Kiitos nämä ovat ihanat!


Heinäkuun aiheena

Ötökät


Minun Ötökkäkortit yllä.


Silkun Ötökkäkortit tässä.
"Fobia"  ja  "Luonnonlapsi"
Kiitos paljon, nämä ovat niin kivat että alkaa ihan kutittamaan 😊🤩
Kiitos tuhannesti!!





Kesäkuun vaihdon aiheena

Onnellisuus/onnellinen

Tässä minun kortit:



Tässä ovat Silkun ihanat kortit:
Onnellinen 2/2  ja  Onnellinen 1/2
Kiitos paljon ihanasta vaihdosta  tykkään!!

 



Toukokuun vaihtoaihe

Avattava elementti

Tässä minun kortit:

"Koirankoppi"



"Keijujen kylä"


Tässä Silkun ihanat kortit:


"Unelma hänestä"


"Antaa auringon paistaa ja kuun loistaa"

Kiitos oikein tuhannesti näistä ihanista avattavista yllätyksistä!!
Tykkään!!

 

Toka vaihto Huhtikuu

Aiheena oksa/oksat

tässä minun kortit:




Tässä ovat Silkun kortit:
"Uskalla elää"

"Unelmoi"

Kiitos, ovat ihania!!




Tässä meidän eka vaihto.

Maaliskuun aiheena  Ystävyys.

Silkku sai nämä minun tekemät atc kortit:



Ja tässä alla Silkun kortit jotka sain:


Kiitos ihanista korteista ja kiitos ekasta kk- vaihdosta!
Tykkään! 




6 kommenttia:

Joulukalenteri 2023

 Vaihdoimme Tarja K:n kanssa atc joulukalenterit. Tässä näytän ne kaikki ja järjestys on sekainen, kun sain uuden puhelimen, kuvat eivät kop...