10.5.2024

Kuukausivaihto Silkun kanssa 2024

 Hei vaan pitkästä aikaa!

Ensinnäkin olen hukannut jonnekin tammikuun vaihdon... vai oliko meillä tauko silloin?


Silkun kanssa on kiva vaihtaa kortteja ja vähän muutakin pientä extraa! Tästä pääset Silkun blogiin http://silkkus.blogspot.com


Noh, tässä ovat ensin helmikuun vaihdon korttimme. Aiheena viivakoodi. Ensin minun kortit:



Seuraavaksi Silkun viivakoodit:

"Viivakoodi 1/2"   ja   "Viivakoodi 2/2"
Kiitos Silkku näistä ihanista korteista, tykkään!!


Sitten mennään maaliskuun haasteeseen joka oli aiheeltaan numerot. Ekaksi minun kortit:



Seuraavaksi Silkun numetokortit:
" My home 1/2 " ja  " My home 2/2"
Kiitos satumaisista numerokorteista! Ihanat!


Huhtikuun kortit ja aiheena Avaruus/taivaankappele.
Ensin minun kortit:




Tässä Silkun huhtikuun kortit jotka sain:
"Kuun asukit 1/2"  ja  "Kuun asukit 2/2"
Huhtikuun alkuperäisten korttien lähetys hukkui jonnekin postinavaruuteen. Silkku kertoo siitä blogissaan. Harmitusta kerrakseen, mutta iloitsin kun sain nämä kortit. Ihanii, kiitos Silkku!


Toukokuun vaihdon aiheena on karkkipaperi. Tässä ekena minun karkkipaperikortit:



Tässä alla Silkun karkkipaperikortit:
""Onnellinen 1/2"  ja  "Onnellinen 2/2"
Kiitos ihanista korteista! Olet kivasti keksinyt miten asioita kierrätetään. Tykkään kovasti!








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kuukausivaihto Silkun kanssa 2024

 Hei vaan pitkästä aikaa! Ensinnäkin olen hukannut jonnekin tammikuun vaihdon... vai oliko meillä tauko silloin? Silkun kanssa on kiva vaiht...