6.8.2020

KK-vaihto Ulriikan kanssa

Olipa kiva kun Ulriikka ehdotti minulle 
3 kpl atc korttien kuukausivaihtoa. Lupasin tietysti heti, koska en ollut aiemmin kenenkään muun kanssa tätä kuukausivaihtoa harrastanut.
Esittelen täällä mitä me ollaan toisillemme tehneet:


Heinäkuun vaihto, Lempivärit,
tässä minun tekemät korttini






ja tässä Ulriikan kortit






***

Kesäkuun vaihto, Eläimet,
tässä minun tekemät kortit





tässä Ulriikan kortit





***

Toukokuun vaihto, Onnellisuus,
tässä minun tekemät kortit







ja tässä Ulriikan kortit



Kiitos Ulriikka! On ilo vaihtaa kanssasi!


Tämän sivun tekeminen temppuili kovasti. En saanut laitettua korttien nimiä enään tuonne kuvien alle. Toivottavasti linkki Ulriikan blogiin toimii? Entä, miltä näyttää kuvat, ovatko selviä?
Palaute olisi kiva tähän alle, kiitos paljon!





8 kommenttia:

  1. Hyvin näkyvät hienot korttinne ja linkki Ulriikan blogiin toimii :)

    VastaaPoista
  2. Upeita kortteja kaikki 👍 Hienoa että tästä harrastuksesta löytyy erilaisia tyylejä tehdä kortteja, tykkään 😊

    Kuvat näkyvät oikein ja linkki toimii.

    VastaaPoista
  3. Minä sain korttien numerot kuvan päältä näkymään, kun tallensin kortin numeron painamalla oikealla hiirestä, painoin kynän kuvasta ja toinen rivi ylhäältä, siihen tallensin numeron. Harmittaa tämä ikuinen muutos.

    VastaaPoista
  4. KIITOS KAIKILLE KOMMENTEISTA! KIITOS, OLETTE IHANIA!!

    VastaaPoista
  5. Enkelin käsityöt -sivulta pomppasin tänne 😊 Tämä korttimaailma on minulle vieraampaa tässä muodossa, mutta kiinnostus herää todellakin. Niin mahtavia taiteita syntynyt.

    VastaaPoista

Joulukalenteri 2023

 Vaihdoimme Tarja K:n kanssa atc joulukalenterit. Tässä näytän ne kaikki ja järjestys on sekainen, kun sain uuden puhelimen, kuvat eivät kop...