2.2.2020

Tuplavaihto 2020 #1

Mä olen niin innoissani! 
Sain niin ihania kortteja 
Sailan järjestämässä Tuplavaihdossa!

Osa 1.
Minä tein vaihtoon nämä kaksi ATC korttia:
Vasen meni Gunnelille (ei blogia)  ja oikea Kotilaiskalle (?)


ja sain nämä ihanuudet:
"Live for the moments" Gunnel Salminen (hänet löytää FB.tä)  ja  "1/2" Saila
KIITOS TUHANNESTI, tykkään molemmista!!


Osa 2.
Minä lähetin nämä kaksi kuvaa vaihtoon:

ja Kasu teki minulle nämä ihanuudet:
"Books"  ja  "Always"
KIITOS, onnistuit todella hienosti!! Tykkään kovasti!!


Minä sain tällaiset kaksi kuvaa Ulriikalle:
ja tein niistä tallaiset kortit:



SUURET KIITOKSET !!





6 kommenttia:

Joulukalenteri 2023

 Vaihdoimme Tarja K:n kanssa atc joulukalenterit. Tässä näytän ne kaikki ja järjestys on sekainen, kun sain uuden puhelimen, kuvat eivät kop...