30.8.2015

Minun tekemiä...

...ja vähän atc-kortteja. Nämä ovat jo menneet vaihtoon, mutta halusin vielä tässä nämä näyttää. Vähän ehkä erikoisia, mutta näitä oli kiva tehdä!








***

Yläpuolella ja alapuolella ovat samaa korttia. 
Olen tässä kaksiosoisessa kortissa pohjana käyttänyt Silkun tekemää pohjaa.

***













***

Tämän kaksiosaisen kortin idean sain kun Silkku lähetti minulle kivan  kalvolle painetun kuvion.

***





***

Näissä kahdessa kortissa on jälleen Silkun tekemät pohjat.



***



Tämä on pohjia myöden minun käsialaani.
Värikynää, vesivärejä, tussia ja valkoista korjauskynää käyttäen.




***

Netin syövereistä löytyy kivoja ideoita kun omat on hakusessa.
Tällainen  kaksiosainen syntyi tällä kertaa

***



***

Postimerkitkin innostavat!

***



10 kommenttia:

  1. Noi on niin ihania kaikki ja huomasin ilokseni että mulla on aika vino pino noita upeuksia ♥

    VastaaPoista
  2. Voi hyvää päivää miten ihku ihania ja persoonallisia kortteja oletkaan tehnyt;) Kiva, että pohjillleni löytyi käyttöä. Mä teen just korttivaihtoa sinulle:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sun tekemät pohjat ovat niin mun makuuni! Kiitos!

      Poista
  3. Tulikohan mun kortit jo perille? Lähetin ne jo torstaina...Kivaa päivää sulle ♥

    VastaaPoista
  4. Kylläpä oli tai on edelleenkin niin hienoja kortteja, että melekin pyörryin kuin Enkulikin. :-D

    VastaaPoista
  5. Voi että, nämä ovat kaikki ihania!! Mielelläni vaihtaisin kanssasi vaikka muutaman kortin. Mikäli haluat vaihtaa niin laita viestiä piiku1974 @ gmail.com

    VastaaPoista

Joulukalenteri 2023

 Vaihdoimme Tarja K:n kanssa atc joulukalenterit. Tässä näytän ne kaikki ja järjestys on sekainen, kun sain uuden puhelimen, kuvat eivät kop...