19.1.2014

Hoksasin!

Heh, hoksasin tosiaan, kun siivosin laatikoitani!
Löysin vanhoja allakoita. Niistä teen seuraavaksi Art journal kirjoja. Innostuisiko joku saman kokoisesta kirja vaihdosta lähi aikoina? Keksitään vain jokin kiva aihe.
Näiden allakoiden sivun koko on 7,5 cm X 16 cm. Mukavan pieni.
 
 


Piti poistaa aika iso osa lehdistä ensin jotta kirjasta ei tule liian rönsyilevä ja pullottava.
Ensimmäinen kirja on jo valmis ja se lähti Raija Annikille.
Seuraaava on jo loppusuoralla ja menossa Susannalle.
Sitten alkaa mielenkiintoinen puuha. Teen vaihdon Tarja O:n kanssa ja kirjasta tulee Zetti art journal! Näette sen sitten joskus.
 
 
 
 

8 kommenttia:

  1. Heippa! Minua kiinnostaisi, mutta mulla ei ole sen kokoista allakkaa. Löytyisiköhän sen kokoisia vihkoja?

    VastaaPoista
  2. Kiinostaisi todella mutta en tiedä löytyykö allakkaa. Käykö muu samantapainen.

    VastaaPoista
  3. Moikka!
    Ei sen tarvitse olla allakka tai just tämän kokoinen. Mutta pieni kuitenkin. Kierrevihkoja on kaiken kokoisia. Eikä sen tarvi olla kierrevihkokaan.
    Mä olen vain löytänyt mun kierrevihkoni laatikoista sekä nämä allakat joita sitten tuunailen mielelläni.
    Ajattelin vain ihan tasapuolisuuden vuoksi että suunnilleen samoilla koolla liikutaan.
    Minulla ei toimi taaskaan sähköpostit. Saan kyllä postia ja pääsen sen lukemaan, mutta vastaukseni ei lähde mihinkään :( Joten facebookkilaiset viestitelkää mulle sinne tai tänne kommentteihin sitten vain.

    VastaaPoista
  4. Nyt en sitten saanut facebookista viestikenttää esille.
    Mutta jos kiinnostut ..niin tekisin mieleläni saman kokoisen jutun. Onko sivujen määrällä väliä.
    En ole näitä paljon tehnyt. Tänään pakkasin yhden pakettiin ja pistän sitten kuvia esille kun on perillä.
    Olisi kivaa kortteilun lomassa vähän muutakin.
    Entäspä aihe??
    Jään odottelemaan.

    VastaaPoista
  5. Onpas hyvä idea! Ja mä olen nakannut vanhat aina pois! Hyi häpeä! Aika ei tosin just nyt riitä vaihtopuuhiin, kun muita projekteja on nyt, mutta siis kiitos vinkistä!

    VastaaPoista
  6. Vaihto Raija Annikin kanssa vireillä! Laitan sulle spostia tai facebookiin viestiä lisää.

    Entä Susanna, vaihdetaanko sit seuraavaksi?

    VastaaPoista

Joulukalenteri 2023

 Vaihdoimme Tarja K:n kanssa atc joulukalenterit. Tässä näytän ne kaikki ja järjestys on sekainen, kun sain uuden puhelimen, kuvat eivät kop...