4.10.2019

Happy Mail :)

Olin mukana Silkun järjestämässä Happy Mail vaihdossa.

Minä sain Silkulta 
Susannan osoitteen ja hänelle lähti tämä 
minun tekemä HM:
Koristelin kirjekuoren.

Aika paljon kaikenlaista sain mahtumaan. Vihreän pahvin koko A4 ja se taitettuna. 
Tämä mahtui hyvin kirjekuoreen C5.
Jotain pientä tuli lisättyä kuvauksien jälkeenkin joita ei tässä näy :)

Mukaan myös steampunkkia :)

Teippirulla oli hauska kehys kuvalle ;)

Tuunasin joskus tämän tagin tuotemerkistä.


Minä sain vaihdossa Tuijalta tämän Happy Mailin:
 Tämä olikin sitten isompi kirje kuin osasin odottaa! Runsaasti kaikkea kivaa!
Tuijalla ei ole blogia.


KIITOS TUIJA IHANUUKSISTA! 
KAIKELLE TULEE VARMASTI KÄYTTÖÄ!

KIITOS MYÖS SILKKU!!!


4 kommenttia:

  1. Voi mita onnellisuusposteja olet lähettänyt ja saanut. Nuo sinun Sussulle meenneet ovat aivan Susannan näkösiä ja tuosta saamastasi postista loihdit vaikka sun mitä. Minäkin lähetin oman kirjeeni, ja oli aikamoinen yllätys, ettei se mahtunut postin mitta-aukkoon ja meni pakettina. En innoissani edes muistanut aukkoa ja mittausta. Kurjuus jos Sisko joutuu kipittämään postiin saakka kirjettäni hakemaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä vain! Minun lähettämä kirje oli alle 3cm paksu joten se meni luukusta ;) Tätä oli mukava tehdä!

      Poista
  2. Ihania onniposteja:) Tuollaisten avaaminen on jännittävää ja ihasteltavaa riittää:) Mukavaa viikonloppua♥

    VastaaPoista

Joulukalenteri 2023

 Vaihdoimme Tarja K:n kanssa atc joulukalenterit. Tässä näytän ne kaikki ja järjestys on sekainen, kun sain uuden puhelimen, kuvat eivät kop...