23.9.2019

Steampunk on punkrockia minulle!

Oi, minulle mieluisaa tekemistä oli kun osallistuin Estherin jäjestämään vaihtoon.
Vaihdettiin arvotun parin kanssa Steampunk materiaalia ja saaduista materiaaleista 
tehtiin Art journal sivu ja tagi. Minä sain paksun ison kirjeen Ullalta, KIITOS!
Tässä esittelen minun tekeleet:

Käytin sivun tekoon saamani materiaalilähetyksen kirjekuoren joka oli iso. Taitoin sen ja niin sain neljä sivua. Minä tein kaksi sivua. Minulla on tarkoitus, että jatkan tätä projektia vielä paksummaksi kirjaksi asti. Ullalta saamia materiaaleja on vieläkin jäljellä + omat.

Kuvassa ei näy edes kaikki mitä kirjeessä oli.
 Kiitos runsaasta matskuista Ulla!

Tausta paperit häivytin InkaGold väreillä ja eripaksuisilla tusseilla piirtelin rajauksia ja ympyröitä.
Tähän sivuun käytin omia tarra tekstejä.



Valmis sivu!



Valmis sivu, ETUKANSI!




Tagit ovat 11,5cm X 6.5cm kokoisia.

Olipa kiva vaihto idea. Kiitos Esther!


6 kommenttia:

  1. Kiva kun täällä blogeissakin löytyy lukemista ja katselemista.Täällä asiat pysyy tallessa eikä heti katoa jonnekkin..Ihania juttujja sinulla.Mukavaa syksyä ystäväni ja paljon intoa askarteluun.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos samoin sinulle! Mä olen vähän huono kirjoittamaan, mutta kuvat puhukoon puolestaan. Aina voi kysyä jos haluaa lisää tietoa tekeleistäni.

      Poista
  2. Kääääk!!! Mitä ihania juttuja olet jälleen taiteillut! Ihan jäin tutkimaan pitkäksi aikaa noita herkkuja 😉 Tosi mageet taustat tuli Inka Goldeilla, kiitos vinkistä 👍

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kun tutkit! Mun Inka Goltit oli kuivuneet , mutta sain ne elvytettyä kun laitoin muutaman vesi tipan ja sekoitin. Tällä saa kivan säihkeen ja metallin hohdon ja kädet saa uuden värin myös :)

      Poista
  3. Yliannostus kaffetta - mutta pakko oli tarkkaan lukea ja katsoa tämäkin postaus!!
    Siis wau mikä haaste/vaihto!
    Pakko kysyä, että innostuisitkos vastaavasta vaihdosta toisella aiheella?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Steampunk on varmasti mun suosikki aihe! Kuten olet huomannut olen aika "kaikkiruokainen" :) Tätä oli kiva tehdä. Kerro vain mitä sulla on mielessä?!

      Poista

Joulukalenteri 2023

 Vaihdoimme Tarja K:n kanssa atc joulukalenterit. Tässä näytän ne kaikki ja järjestys on sekainen, kun sain uuden puhelimen, kuvat eivät kop...