Inspiraatio minussa...

Inspiraatio minussa...
...on kuin saalis kissalla, joskus on ja joskus ei :)

29.1.2017

Lidlin mömmöt kovassa käytössä

Tässä on eilisen ja tämän aamun tuotoksia. Näissä olen käyttänyt niitä Lidlin mömmöjä :)
Mixed Mediaa!

Sähköpostia kannattaa minulle lähettää tai ilmoitus facebookiin,
jos olet kiinnostunut vaihdosta kanssani!

"Kokeilu II"

"Jotakin" Piikulle


"Taulu"


"Varjoja"


"Hello"


"Prinsessa" Kialle


"Hän" Ailice K:le


"Perhonen usvassa"


"Nuotit hukassa"


"Minä" Alice K:le


"Not all..."



11 kommenttia:

  1. Onpas ihania. Mä ostin ne mousset myös

    VastaaPoista
  2. Hienoja kortteja. Pitää käydä Lidlissä katsomassa, onko niitä vielä...

    VastaaPoista
  3. Voi kuinka upeita! 'Hän' ja 'minä' vois muuttaa hetikin meille :-) Oletko vaihtotuulella?

    VastaaPoista
  4. vaihdan mielelläni tuon Minä-kortin. Jos olet kiinnostunut vaihdosta, laitan linkin mun kortteihin.

    VastaaPoista
  5. Hienoja! Ihanan keväiset värit!!!

    VastaaPoista