21.10.2021

KK-vaihdot Ulriikan kanssa

 Aika menee niin nopeasti kaikkea touhutessa, että meinaan unohtaa päivittää blogiani!

Olin myös kipeä pitkän aikaa. En ole jaksanut paljon keskittyä mihinkään. Nyt kuitenkin sairaus on selätetty ja pikku hiljaa alan tänne keräilemään kuvia kk-vaihdoista. Kaikkea en heti löydä. 

Älkää ihmetelkö, oon tosiii hidas tämän kanssa.

Nyt pidämme loppu vuoden taukoa pyynnöstäni. Ihania kortteja oln saanut vaihdossa!

Kiitos paljon Ulriikka!



Tässä esittelen  Ulriikan ja minun atc kuukausivaihtoja.



Tammikuu, Autot

Minun kortit:





Ulriikan kortit:








Helmikuu, Pitsit
Minun kortit






Ulriikan pitsikortit:











Maaliskuu, Omituiset otukset
Minun kortit:





Ulriikan otukset:










Huhtikuu, Harlekiini
Minun kortit:











Toukokuu, lintu/kiiltokuva
Minun kortit:










Kesäkuu. lapset
Minun kortit:














Joulukuu, Joulu 

Minun kortit:



,


Ulriikan kortit:

****

Marraskuu, Hevonen

Minun kortit:





Ulriikan kortit:

***

Lokakuu, Sammakot

Minun kortit:





Ulriika kortit:


***

Elokuun vaihto ja käytettiin paperiservettejä korteissamme.

Tässä minun tekemäni kortit:









Tässä Ulriikan kortit:
Teehetki 1-3




Syyskuun vaihtomme ja aiheena Silmälasit tai aurinkolasit.

Tässä minun korttini:




Ulriikalta sain nämä ihanuudet:
Aurinkolasit 1-3


Kiitos paljon ihania ovat kaikki saamani kortit, kiitos!!








2 kommenttia:

  1. Paras uutinen, että terveys voittaa ja sairaus selätety... toiseksi paras uutinen, että olet jaksanut olla mukana vaihdossa ja mitä upeuksia onkaan syntynyt ja olet saanut.. wow.. niin uniikkeja ja ihania yksityiskohtia pullollaan!!
    Energistä ja iloista syksyn jatkoa pimeydestä huolimatta!

    VastaaPoista
  2. Niin paljon kivoja kokonaisuuksia syntynyt. Kuvia katsoessani totesin, etten ole itse koskaan käyttänyt hevosia omissa korteissani ja autokin taitaa olla ollut mukana vain kerran. Toisten korteista saa aina hyviä vinkkejä omaan ajatustyöhön ja toteutuviin suunnitelmiin.

    VastaaPoista

Joulukalenteri 2023

 Vaihdoimme Tarja K:n kanssa atc joulukalenterit. Tässä näytän ne kaikki ja järjestys on sekainen, kun sain uuden puhelimen, kuvat eivät kop...