13.12.2019

Steampunk art journal edistyy

Oi oi, mitä ihanuuksia sainkaan Pirjolta!
 Unohdin vain ottaa koko kasasta valokuva. Kysymyksessä siis materiaalivaihto Pirjon kanssa.
Hän halusi minulta Afrikka/matkailuun liittyvää materiaaleja ja minä tietysti Steampunk aiheisia materiaaleja.
Art jurnalini saa nyt uusia sivuja. Tein kaksi sivua ja kaksi tagia. Jotain teen vielä lisääkin kun matskuja on niin paljon. Ihanaa touhua!

Sivut on tehty kirjekuoreen jossa nämä materiaalit tulivat.
Tausta paperiin käytin Inkagoldia (turkoosi).



Tagi tietysti sivun teeman mukaan.

Tässäkin pohjassa Inkagoldia (lila).

Kaikki materiaalit ovat Pirjolta. Minä vain vähän värittelin ja piirtelin.


Mielestäni onnistuin tageissa ihan kivasti.

Olen niin iloinen vaihdosta Pirjon kanssa!
KIITOS KIITOS KIITOS!


5 kommenttia:

  1. Siis tämä oli niin-niin ihana vaihto - silämät suurena ihailen mitä olet keksinyt materiaaleistani... sillä niitä on täällä yhäkin... sain monta upeaa vinkkiä!!
    Kiitos-kiitos-kiitos!
    Otetaan uusiks joskus - toivottavasti!!??

    VastaaPoista
  2. Minä ihailen kättesi jälkeä. Mä niin tykkään tyylistäsi. Kaikkea ihanaa sivuilla, täytyi ihan tarkkaan katsoa kaikkia yksityiskohtia 👍😊

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kiitos ja samoin! Saa ottaa ideoita jos jotain uutta täältä löydät.

      Poista
  3. Hyvää ja rauhallista Joulua sinulle ❤

    VastaaPoista

Joulukalenteri 2023

 Vaihdoimme Tarja K:n kanssa atc joulukalenterit. Tässä näytän ne kaikki ja järjestys on sekainen, kun sain uuden puhelimen, kuvat eivät kop...