19.10.2019

Lauantai puuhaa, sulka tagi

Lauantain ratoksi ja vesisateen ropistessa ikkunan laudalle.
Tuunasin muutaman tagin/lappusen. Koristeena tällä kertaa on paperiservetistä leikkaamani sulka kuvat. En liimannut decopase menetelmällä vaan laitoin leveää kaksipuoleista teippiä taakse. Oli helppo leikata ja asentaa paikoilleen!



Olen käyttänyt erilaisia papereita taustoina, myös itse tekemiäni. Tarroja, siirtokuvia leimailua ym.


Sulka kuvan tausta on minun tekemä.


Sulka kuvan tausta on minun tekemä.


Tässä minun tekemä tausta on nurjalla puolella jossa on kyyhkyn kuva.


Sulka kuvan takana on minun tekemä tausta.


Nurjalla on tässä minun tekemä tausta jossa on teksti.


Tämän viimeisen kuvan molemmat puolet on taustapaperit Siskon tekemä! 
Sain paperin jonkin vaihdon yhteydessä, kiitos, nyt sillä oli käyttöä!


12 kommenttia:

  1. Wauuu !!! On ihanii kaikki! Kiitos vinkistä :)

    VastaaPoista
  2. Oi miten upeita kaikki, niin ihania! Mukavaa viikonloppua♥

    VastaaPoista
  3. Kauniita ovat, sopivat vaikka kirjanmerkeiksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Kyllä vain kirjanmerkiksi tai koristeeksi art journalin väliin.

      Poista
  4. Siis Wau mikä "sulkasato"!
    Mullakin virpavitsojen sulkia pyörii tuossa pöydällä muutama - meinasin kokeilla gelliplatella niitä.... koskahan sekin idea saisi toteutusvaiheen.... ideoita on paljon enemmän kuin toteutuksia!! Iloa viikkoosi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Minullakin oikeat sulat vielä pöydällä...ehkäpä kokeilen myös gelliplatellaa niihin.

      Poista

Joulukalenteri 2023

 Vaihdoimme Tarja K:n kanssa atc joulukalenterit. Tässä näytän ne kaikki ja järjestys on sekainen, kun sain uuden puhelimen, kuvat eivät kop...