3.4.2019

Tuplis 2019/2

Saila järjestää tuplavaihtoja ja haluan aina mukaan!

Osa 1

Minä osallistuin nyt näillä uusilla korteillani:



ja minä sain näin ihanat kortit takaisin:
Tanjalta "Terveisiä Kiinasta 2/2"


Siskolta "Dreaming 2/2"


KIITOS KUMMALLEKIN, TYKKÄÄN, IHANAT!



Osa 2

Minä tein Marja-Riitan kuvista tällaiset kortti:

"Villapaita"  ja  "Hellabotti"
Ajattelin heti kuvista, että jotain hauskaa nyt teen ja tällaiset syntyivät. Tuo hella oli aika vaikea :-)


Minä lähetin nämä kuvat ja sain näin
 ihanat kortit takaisin Anemonelta:
"Tee hetki"  ja  "Metsän kulkija"
Voi Anemone, nämä ovat ihan minun näköiset kortit TYKKÄÄN!! 
Aivan ihanasti olet oivaltanut ja luonut nämä kortit!!! Kiitoooos!!!


KIITOS SAILALLE!




8 kommenttia:

Joulukalenteri 2023

 Vaihdoimme Tarja K:n kanssa atc joulukalenterit. Tässä näytän ne kaikki ja järjestys on sekainen, kun sain uuden puhelimen, kuvat eivät kop...