20.10.2017

Tuplavaihto 4!

Tällä kertaa osallistuin Sailan tuplavaihtoon vanhoilla korteillani:



ja minä sain nämä kauniit atc kortit:
"Syyskävelyllä" Sinitaivas  ja  "Kuu kertoo tarinaa" Raija Annikilta

***

Minä tein nämä kaksi korttia papin ja sotilaan kuvasta Tiina T:le
(en muistanut ottaa kuvista erikseen kuvia):
"Sotilas"  ja  "Pappi"


Näistä kahdesta kuvastani Sisko teki minulle kortit:

"Anne ompelee"  ja   "Siivekäs"

Kiitos oikein paljon Sisko! TYKKÄÄN!

Sailalle myös kiitos kun järjestät näitä kivoja tuplavaihtoja!






8 kommenttia:

  1. Hienot kortit olet tehnyt ja saanut! Kiitos osallistumisestasi :)

    VastaaPoista
  2. Samma mieltä, hienoja ovat saadut ja tehdyt kortit.

    VastaaPoista
  3. Mietinkin, kenelle on mahtaneet mennä nuo minun tekemäni kortit, tännepä on syyskävely johtanut postin askelet. Hienoja kortteja olet saanut ja tehnyt.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Kävi vain hassu juttu etten saanut laitettua tuohon linkkiin sun nimeäsi, Aino.

      Poista
  4. Voi ihanuus miten kauniita kortteja kaikki!♥ Mukavaa viikonloppua:)

    VastaaPoista
  5. Upeuksia kaikki. Minä missasin koko vaihdon. Nämä Sailan tuplavaihdot ovat kivoja.

    VastaaPoista

Joulukalenteri 2023

 Vaihdoimme Tarja K:n kanssa atc joulukalenterit. Tässä näytän ne kaikki ja järjestys on sekainen, kun sain uuden puhelimen, kuvat eivät kop...