13.9.2016

Taas minä osallistuin...

...Sailan järjestämään tuplavaihtoon!
Olipa kiva tehdä näitä kortteja. Tässä kuvat:

Ensimmäinen osa:
Minä osallistuin näillä atc korteilla
Tämä meni Macalle

Tämä meni Funchalille
Nämä ihanuudet sain
 " Heart 3/10" Piikulta  ja  "Sielun peili" Armiidalta

Toinen osa:
Minä lähetin nämä kuvat
ja näistä kuvista Tarka K teki kauniit kortit minulle
"A crafy little dog"   ja   ""Mermaind"
Pakko laittaa toinen kuva, tämä kortti on ravisteltava, ihana kortti, kiitos!


Minulle lähetettiin Arja L:n kuvat
ja tein niistä nämä kortit
"just because"


"you are enough"

KIITOS KUN SAIN OSALLISTUA!
KAIKKI SAAMANI KORTIT OVAT NIIN KAUNIITA, KIITOS!




5 kommenttia:

  1. Suloisia kortteja. Kivoja nämä haasteet. Minä en ole saanut työväsymykseltä mitään aikaiseksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä on kivoja nämä haasteet. Voih, nyt sitten lepäilet aina työpäivän jälkeen.
      Minäkin olen ollut aika laiskis, mutta enköhän tässä pikkuhiljaa ala piristymään.
      Hyvää syksyä sinulle!

      Poista
  2. Tykkään kovasti sinulta saamastani kortista, siinä on paljon tutkittavaa. Kiitos.

    VastaaPoista

Joulukalenteri 2023

 Vaihdoimme Tarja K:n kanssa atc joulukalenterit. Tässä näytän ne kaikki ja järjestys on sekainen, kun sain uuden puhelimen, kuvat eivät kop...