3.10.2015

Työpöytäni

Heissan!
 
Näytän teille työpöytäni parin päivän takaa. Mitä siinä on ja mitä siitä löytyy. Sekainen se aina on. Aina on jokin projekti menossa. Nyt on tekeillä Anskun ryhmävaihtoon atc-kortteja (täynnä). En kyllä  paljasta niistä sen enempää, mutta niitä nyt näprään tässä pikkuhiljaa. Aikaa siihen on kyllä runsaasti joten välillä teen muutakin. No, asiaan, tässä on mun työpöytäni:
 
 
atc-kortteja syntyy...hiljaa hyvä tulee. Pitää miettiä mitä mä nyt laittaisin niihin, jäävät nyt vartoomaan jatkoinspistäni  ;)

Kasapäin klemmareita tuunattuina...valmiina johonkin.

Minulla on tässä teline jossa on mun inspiraation lähteeni tällä hetkellä.
Tunnistaako kukaan minulle tekemiään ihanuuksia?

Tuo pensseli sai kasvot, kun aina tuossa purkissa kököttää. Nyt pensselikaveri näkee mitä mä touhuan :)

Tästä kuvasta nyt ei ole mitään kerrottavaa....kuumaliima rihmastoja on vain aina jossain päin pöytää, hihhih. Nyt niitä ei tässä näy.
 
MITÄ LÖYTYY SINUN PÖYDÄLTÄSI?
Nyt ei ole kyse säylytyksestä vaan ihan rehellisesti mitä on sun pöydälläsi.
Jos julkaiset blogissasi kuvia pöydästäsi niin kommentoi siitä vaikka mun tähän kommenttikenttään.
Kurkistelemisiin!
 


6 kommenttia:

  1. ♥oi miten herkullisen näköinen työpöytä!

    VastaaPoista
  2. Ihana ja siisti on askartelumiljöösi. (näkisitpä minun :D)
    Ihanuus tuo pensseli. Hän taitaakin seurata työtäsi tarkasti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joskus olen pensselikaverin kääntänyt toisin päin kun hänellä on niin kaiho katse :)

      Poista
  3. Hyvältä näyttää sinun työpöytäsi. Enpä voi sellaista kuvata, kun teen kaiken askarteluni keittiön pöydällä, josta tietenkin jokaisen työtuokion jälkeen kaikki pitää kerätä laaikoihin ja kaappeihin. Se on harmillista, kun ei voi jättää mitään odottamaan seuraavaa inspistä, sellsita edestakaisin siirtelemistä kyllä riittää.
    Tuo pensselisi on kyllä mainio.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, ymmärrän tosi hyvin. Pensselikaveri lähettää sulle terveisiä! :)

      Poista

Joulukalenteri 2023

 Vaihdoimme Tarja K:n kanssa atc joulukalenterit. Tässä näytän ne kaikki ja järjestys on sekainen, kun sain uuden puhelimen, kuvat eivät kop...