18.5.2015

Uutta konetta odotellessa

 
Hih,
ja voihan pihkura sentään. Meidän tietsikka on nyt tullut määränpäähänsä! Tämän viestin vielä päivitän tänne kunnes saamme uuden koneen. Ehkä seuraavan kerran tulen tänne vasta ensi viikolla. Pitäähän minun ensin opetella käyttämään "läppäriä" kun tämä pöytä versio poistuu käytöstä.
Minulle voi edelleen lähettää sähköpostia. Sähköpostit käväsen lukemassa meidän vielä pienemmällä tabletti Galaxylla, jota olen jo oppinut käyttämään.
 Minulla onkin sitten jotain uusia juttujakin tänne kuvin ja kertomuksin...vaan pitää malttaa odottaa ;)Voikaa oikein hyvin kaikki!
 
 


Uusia ja vanhoja ATC-kortteja



6 kommenttia:

  1. Kiitos ja onnea uuteen läppäriin.Itsekkin vaihdoin syksyllä pöytäkoneen läppäriin. Mukavasti pelaa ja tuli tilaakin työpöydälle.Odotellaan uusia haasteita♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin tuntuu hienosti pelaavan, saimme koneen jo eilen!!!

      Poista
  2. Onnea uudelle koneelle.

    Haluaisin varata iloiset, lintu ja mielenrauhaa-kortit jos ovat vapaina.
    Olisiko minulla vaihtaria (sivupalkissa hevosen kuvassa) vai teenkö yllärit tilalle

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tarkoititko Sielunrauhaa korttia? minulla ei ole Mielenrauhaa korttia. Mä kurkistan sun korttejasi kohta.

      Poista
  3. Iso kiitoshali lumoavista aarteista. Laitoin korttisi juuri blogiini esille. KIITOS

    VastaaPoista

Joulukalenteri 2023

 Vaihdoimme Tarja K:n kanssa atc joulukalenterit. Tässä näytän ne kaikki ja järjestys on sekainen, kun sain uuden puhelimen, kuvat eivät kop...